دفاتر ثبت فایلینگ ملک در هر دفتر تجاری املاک از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است ، به دلیل کاربری های متعدد ملک ها به صورت تخصصی این امر در مجموعه عظیم چاپ انجام گرفته و هر دفتر ثبت ملک مخصوص به یک کاربری ملک می باشد.

به دلیل تفاوت در اکثر ملک های از نظر متریال مصرفی (ملک هایی با کلاس های اعیونی و تشریفات و ملک هایی با کلاس های معمولی و ساده) بر آن شدیم که دفتر هایی نظیر ۲ ملکی متن دار را تولید و عرضه کنیم که از نظر محتوایی و مفاد دفاتر از دفاتر جدول دار کامل تر بوده و مفاد بیشتری را در خود جای داده اند ، پس پیشنهاد کارشناسان فروش مجموعه عظیم چاپ این است که در صورت ثبت ملک هایی با درجه متریال و ثبت موارد بیشتر ملک از دفاتر ثبت ۲ ملکی متن دار استفاده شود.

 دفاتر ثبت فایلینگ ملک تولید شده در مجموعه عظیم چاپ عبارت اند از :

دفاتر ثبت خواهان :

به دفاتری گفته می شود که برای ثبت مشتریان خواهان یک ملک با موارد ، مفاد و توان خرید مخصوص به هر مشتری استفاده می شود که مشاوران املاک نیاز به ثبت اطلاعات مشتری دارند تا در صورت پیدا نمودن ملک مورد نظر بتوانند با مشتری مربوطه ارتباط بر قرار کنند.

دفاتر خواهان ۴ مدل هستند که بسته به درخواست شما مشاورین املاک قابل ثبت سفارش هستند.

  • دفتر ثبت خواهان سطر دار : به این مدل دفاتر، دفاتر رهگذری گفته می شود و در حد اقل ترین مفاد پذیرش اطلاعات طراحی و تولید شده اند و تعداد بالایی از ثبت مشتریان را پاسخگو هستند.
  • دفتر ثبت خواهان ۵ ملکی : این مدل دفتر یک پله از دفتر ثبت خواهان سطر دار بالا تر بوده و مفاد بیشتری را برای ثبت اطلاعات مشتری در بر دارد.
  • دفتر ثبت متقاضی خرید : این دفتر یکی از کامل ترین دفاتر ثبت خواهان خرید یک ملک می باشد که با جزئیات کامل ، شما مشاورین املاک می توانید به راحتی و آسودگی تمامی موارد خواهان خرید یک ملک را ثبت و بایگانی کنید.
  • دفتر ثبت متقاضی رهن و اجاره : یکی دیگر از دفاتر خواهان، دفتر ثبت متقاضی رهن و اجاره می باشد که همانند دفتر متقاضی خرید یکی از کامل ترین دفاتر ثبت خواهان رهن و اجاره یک ملک می باشد که با جزئیات کامل این امکان را برای شما مشاورین املاک فراهم می کند که بتوانید به راحتی و آسودگی تمامی موارد خواهان رهن و اجاره یک ملک را ثبت و بایگانی کنید.
  • دفتر ثبت رهن و اجاره سوله ، تجاری و کارگاه : یکی از پرکاربرد ترین دفاتری که در مشاورین املاک مناطق صنعتی کاربرد دارد دفاتر ثبت صنعتی می باشد کاربرد این دفاتر به این گونه است که می توانید ملک هایی نظیر کارگاه ، سوله و تجاری را با عنوان های مخصوص به خود ثبت و بایگانی کرده و در صورت نیاز با مراجعه به این دفاتر می توانید از اطلاعات ثبت شده قبل استفاده کنید.

 

  • دفتر ثبت خرید و فروش سوله ، تجاری و کارگاه : از دیگر دفاتری که در مشاورین املاک مناطق صنعتی در زمینه خرید و فروش و ثبت املاک با کاربری های کارگاهی ، تجاری و سوله کاربرد دارد دفتر ثبت خرید و فروش سوله ، تجاری و کارگاه می باشد. از این دفتر می توان یکی از بهترین و پر کاربرد ترین دفاتر ثبت فایلینگ ملک صنعتی نام برد.

در نگاه اجمالی دفاتر ثبت فایلینگ ملک به مشاور املاک این امکان را می دهد که بتواند تمامی مشتریان و ملک هایی که برای فروش و یا اجاره ثبت می شوند را دسته بندی و در صورت نیاز از اطلاعات ثبت شده آنها استفاده کند.

نمایش کامل دفاتر ثبت فایلینگ ملک